perjantai 8. elokuuta 2014

Ensimmäinen postaus

Hei! 

Oon pitkään halunnu alottaa bloggaamisen ja nyt se sitten tapahtuu. Elikkäs täällä kirjoittelee 15-vuotias tyttö Oulun suunnilta. Ekana postauksena ajattelin tehdä 10 faktaa minusta, jotta opitte tuntemaan mua vähän paremmin!:-)

1. Nimeni on Neeta Linnea 

2. Olen syntynyt vuonna 1999 

3. Perheeseeni kuuluu isä, äiti, pikkusisko ja pari lemmikkiä 

4. Minulla on silmälasit 

5. Kyllä, kiertelen Robinin keikoilla ympäri suomea 

6. Tykkään valokuvata ja kuunnella musiikkia 


7. Rakastan matkustelua sekä ulkomailla, että Suomessa 

8. Lempiaineet koulussa on saksa, englanti, ruotsi ja käsityöt 

9. Olen aktiivinen somettaja 


10. En harrasta tällä hetkellä mitään "virallista", mutta tykkään käydä salilla ja lenkkeilen. 

 Hauskaa viikonloppua kaikille!:-) 


 ~Neetalinnea~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti