tiistai 12. elokuuta 2014

My days 9.-10.8

Hei!

Elikkäs lähdettiin lauantaina koko perheen voimin ajamaan heti aamusta Tuuriin, koska Robinilla oli siellä sunnuntaina keikka. Matkalta koukattiin mun paras kaveri kyytiin Äänekoskelta. Käytiin matkalla syömässä ja juteltiin paljon, koska ei oltu nähty pitkään aikaan. Vihdoin saavuttiin Tuuriin ja kello oli vähän vaille kolme. Saatiin ihan kivat paikat jonosta ja oltiin kahdenkymmenen ekan joukossa. Ilta meni mukavasti. Käytiin mm. kyläkaupassa vähän ostoksilla ja näin siinä muutamaa kaveriakin. Robiniakin keretiin pikasesti nähdä, kun hän tuli bussilla Kokkolasta Tuuriin. Illalla alkoi olla vähän vilpoisaa, joten pystytettiin teltat. Ruvettiin nukkumaan siinä yhentoista aikaan ja kyllä se unikin sitten jossain vaiheessa tuli, vaikka Miljoonarock oli siinä parinkymmenen metrin päässä ja oli tosi viileää ja hämärää.

Aamulla oli tosi pilvinen ja epävakaa sää, mutta kyllä se aurinkokin välillä pääsi pilkistelemään sieltä pilvenraoista.

Aamulla herättiin aikasin, purettiin teltat ja pakattiin tavarat. Sen jälkeen isäni tuli hakemaan meitä  meidän hotellihuoneeseen, jotta päästiin suihkuun ja syömään aamupalaa. Aamupalan jälkeen palattiin takaisin keikkapaikalle ja keretttiin siinäkin sitten nähdä Robinia pariin otteeseen. Ennen keikan alkua oli pientä häslinkiä jonotuksen suhteen ja menetettiin meidän paikat, mutta onneksi yksi mukava järjestyksenvalvoja sai meidät takasin meidän omille paikoillemme. Lavan eteen oli sellanen 300m juoksumatka, joten pienimuotoinen aamulenkkikin tuli suoritettua. Saatiin eturivistä paikat Sampan kohdalta ja nähtiin muuten tosi hyvin lavalle, mutta yksi valokuvaaja meinasi vähän olla edessä.

Keikka oli tosi hyvä ja Robin veti aivan täysiä! Keikkahan oli tämän kesän viimeinen keikka ja kaikki oli kyllä tosi hyvin mukana. Kaikki lauloi ja hyppi ja huusi tosi kovaa. Jonottaessa meinaa aina vähän olla huono-olo ja haluais omaan sänkyyn nukkumaan, mutta sitten kun keikka alkaa niin tajuaa, että tän takia kannatti kyllä jonottaa. Aina keikalla on niin hyvä fiilis ja saa unohtaa arjen ja kaiken muun ja keskittyä vaan hauskan pitämiseen. Toivottavasti pian julkaistaan syksyn keikkalistat.

Olin kyllä keikan jälkeen aivan sairaan väsynyt ja uni tuli melkeen heti silmään, kun pääsin autoon istumaan. Taas yksi ihana muisto lisää, kiitos!:)